“Ismail Qemali” nis rrugetimin e tij drejt dijes si institucion arsimor, si nje shkolle 7-vjecare, ne vitin 1946, vetem dy vjet pas clirimit te vendit. Si shkolle e mesme e pergjithshme ajo u formua me 1962, me rastin e 50-vjetorit te Shpalljes se Pavaresise.
Ne fillimet e saj kjo shkolle kishte 480 nxenes ne ciklin fillor, 387 nxenes ne ciklin 7-vjecar dhe 251 nxenes ne ciklin e mesem, pra gjithsej 1018 nxenes. Cdo fillim eshte i veshtire, me nismen e mesuesve dhe te nxenesve filluan te krijohen rrethet jashteshkollore te letersise, fizikes, matematikes, kimise, historise, gjeografise etj, te cilet grumbuluan ne gjirin e tyre nxenesit me te talentuar ne fushat perkates. Shkolla u kthue ne nje konkurrent i forte i gjimnazeve me tradite ne vite.
U mundesua krijimi i bibliotekes se shkolles me ndihme te Fondacionit Soros dhe komunitetit te prinderve.Veprimtarite e bibliotekes jane pelqyer dhe kane sherbyer si nxitje e metjshme per vete krijuesit duke rritur mbeshtetjen e tyre nga bashkenxenesit, mesuesit dhe familjet e tyre.
U mundesua botimi i gazetes se shkolles.Ne kete gazete jane botuar intervista me mesues per problemet e mardhenieve mesues nxenes. Jane botuar intervista me nxenes te ndryshem, per problemet e rinise ne shkolle e jashte saj, informacione dhe kuriozitete nga fusha te ndryshme te jetes, humor nga shkolla, vendi dhe bota.
Sherbimi psikologjik i cili fokusohet ne nderhyrjen e drjtperdrejte ose terthorazi per zgjidhjen e problemve psiko-sociale dhe mbarevajtjen e procesit edukativ, per te cilen eshte nevojitur perfshirja e te gjithe sistemit edukativ, nxenes, mesues, drejtues, familjet dhe komuniteti
Ruajme traditen e talenteve sportive. Ne 1995 nje projekt i SOROS mundesoi ndertimin e dy fushave te basketbollit, nje fushe volejbolli e tenisite asfaltuara me rrejt mbojtes, nje salle aerobie si dhe u pasurua me tej salla e forces.
Jete te gjalle kulturore artistike. Pjese e jetes se shkolles kane qene dhe mbeten edhe veprimtarite ekstakurrikulare, si vizita ne qytete te ndryshme, spektakle, rinfesti, Ballot etj, te cilat i japin atmosfere jetes se adoleshenteve ...
Mjafton nje veshtrim i shpejte ne mjediset moderne te shkolles sot, te laboratoreve te informatikes, kimise, biologjise, matematikes, letersise, palestres e mjediseve te tjera sportive, te nxenesve me uniforme per te kuptuar hopin e madh cilesor qe ka pesuar shkolla jone duke ndjekur ritmin e kohes.
Brezat e edukuar ne vite e shperblyen mundin dhe punen e mesuesve, ata lartesuan emrin e shkolles ku mesuan. Nje pjese prej tyre sot jane njerez te shquar ne jeten politike, ekonomike, kulturore, artistike, sportive te vendit, por dhe ne fushen akademike e universitare.
U mundesua krijimi i bibliotekes se shkolles me ndihme te Fondacionit Soros dhe komunitetit te prinderve.Veprimtarite e bibliotekes jane pelqyer dhe kane sherbyer si nxitje e metjshme per vete krijuesit duke rritur mbeshtetjen e tyre nga bashkenxenesit, mesuesit dhe familjet e tyre.
U mundesua botimi i gazetes se shkolles.Ne kete gazete jane botuar intervista me mesues per problemet e mardhenieve mesues nxenes. Jane botuar intervista me nxenes te ndryshem, per problemet e rinise ne shkolle e jashte saj, informacione dhe kuriozitete nga fusha te ndryshme te jetes, humor nga shkolla, vendi dhe bota.
Sherbimi psikologjik i cili fokusohet ne nderhyrjen e drjtperdrejte ose terthorazi per zgjidhjen e problemve psiko-sociale dhe mbarevajtjen e procesit edukativ, per te cilen eshte nevojitur perfshirja e te gjithe sistemit edukativ, nxenes, mesues, drejtues, familjet dhe komuniteti
Ruajme traditen e talenteve sportive. Ne 1995 nje projekt i SOROS mundesoi ndertimin e dy fushave te basketbollit, nje fushe volejbolli e tenisite asfaltuara me rrejt mbojtes, nje salle aerobie si dhe u pasurua me tej salla e forces.
Jete te gjalle kulturore artistike. Pjese e jetes se shkolles kane qene dhe mbeten edhe veprimtarite ekstakurrikulare, si vizita ne qytete te ndryshme, spektakle, rinfesti, Ballot etj, te cilat i japin atmosfere jetes se adoleshenteve ...
Mjafton nje veshtrim i shpejte ne mjediset moderne te shkolles sot, te laboratoreve te informatikes, kimise, biologjise, matematikes, letersise, palestres e mjediseve te tjera sportive, te nxenesve me uniforme per te kuptuar hopin e madh cilesor qe ka pesuar shkolla jone duke ndjekur ritmin e kohes.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mësuesit e parë të shkollës së mesme:
Fiqiri Shtëpani Lënda Kimi-Biologji (Drejtor i shkollës)
Dëshira Këlliçi Lënda Histori (Nëndrejtoreshë)
Lumnije Baba Lënda Letërsi (Nëndrejtoreshë)
Ikbal Kasmi Lënda Matematikë
Leon Qesteri Lënda Matematikë
Arjan Truja Lënda Rusisht
Efigjeni Milo Lënda Rusisht
Astrit Leka Lënda Frëngjisht-Gjeografi
Fatbardha Kalasa Lënda Gjeografi-Biologji
Mahmud Dobrati Lënda Gjeografi
Makbule Shehu Lënda Histori
Nashifer Kacadei Lënda Letërsi
Syrja Minarolli Lënda Letërsi
Nusret Rizvanolli Lënda Fizikë
Robert Prifti Lënda Kimi
Sotir Laco Lënda Punë Prodhuese
Bujar Bujari Lënda Fiskulturë
Lubica Leonidhi Lënda Fiskulturë
----------------------------------------------------------------------------------------------------------Drejtuesit e shkollës në vite
1. Fiqiri Shtëpani 1962-1966
2. Kristaq Papapavli 1966-1968
3. Melo Dodbiba 1968-1975
4. Jeta Bino 1975-1984
5. Leonora Shkurtaj 1984-1989
6. Stiljan Harxhi 1989-1990
7. Njazi Kosovrasti 1991-1992
8. Fatmir Vejsiu 1992-1996
9. Aleko Konomi 1996-1997
10. Aurora Latifi 1997-1999
11. Viron Kona 1999-2003
12. Sllavica Zverku 2003-2005
13. Lumturi Çela 2005-2009
14. Vojsava Thanasi 2009 e në vazhdim
14. Vojsava Thanasi 2009 e në vazhdim
No comments:
Post a Comment