Historiku i shkollës

“Ismail Qemali” nis rrugetimin e tij drejt dijes si institucion arsimor, si nje shkolle 7-vjecare, ne vitin 1946, vetem dy vjet pas clirimit te vendit. Si shkolle e mesme e pergjithshme ajo u formua me 1962, me rastin e 50-vjetorit te Shpalljes se Pavaresise. 
Ne fillimet e saj kjo shkolle kishte 480 nxenes ne ciklin fillor, 387 nxenes ne ciklin 7-vjecar dhe 251 nxenes ne ciklin e mesem, pra gjithsej 1018 nxenes. Cdo fillim eshte i veshtire, me nismen e mesuesve dhe te nxenesve filluan te krijohen rrethet jashteshkollore te letersise, fizikes, matematikes, kimise, historise, gjeografise etj, te cilet grumbuluan ne gjirin e tyre nxenesit me te talentuar ne fushat perkates. Shkolla u kthue ne nje konkurrent i forte i gjimnazeve me tradite ne vite. 
U mundesua krijimi i bibliotekes se shkolles me ndihme te Fondacionit Soros dhe komunitetit te prinderve.Veprimtarite e bibliotekes jane pelqyer dhe kane sherbyer si nxitje e metjshme per vete krijuesit duke rritur mbeshtetjen e tyre nga bashkenxenesit, mesuesit dhe familjet e tyre. 
U mundesua botimi i gazetes se shkolles.Ne kete gazete jane botuar intervista me mesues per problemet e mardhenieve mesues nxenes. Jane botuar intervista me nxenes te ndryshem, per problemet e rinise ne shkolle e jashte saj, informacione dhe kuriozitete nga fusha te ndryshme te jetes, humor nga shkolla, vendi dhe bota.
Sherbimi psikologjik i cili fokusohet ne nderhyrjen e drjtperdrejte ose terthorazi per zgjidhjen e problemve psiko-sociale dhe mbarevajtjen e procesit edukativ, per te cilen eshte nevojitur perfshirja e te gjithe sistemit edukativ, nxenes, mesues, drejtues, familjet dhe komuniteti 
Ruajme traditen e talenteve sportive. Ne 1995 nje projekt i SOROS mundesoi ndertimin e dy fushave te basketbollit, nje fushe volejbolli e tenisite asfaltuara me rrejt mbojtes, nje salle aerobie si dhe u pasurua me tej salla e forces. 
Jete te gjalle kulturore artistike. Pjese e jetes se shkolles kane qene dhe mbeten edhe veprimtarite ekstakurrikulare, si vizita ne qytete te ndryshme, spektakle, rinfesti, Ballot etj, te cilat i japin atmosfere jetes se adoleshenteve ... 
Mjafton nje veshtrim i shpejte ne mjediset moderne te shkolles sot, te laboratoreve te informatikes, kimise, biologjise, matematikes, letersise, palestres e mjediseve te tjera sportive, te nxenesve me uniforme per te kuptuar hopin e madh cilesor qe ka pesuar shkolla jone duke ndjekur ritmin e kohes. 
Brezat e edukuar ne vite e shperblyen mundin dhe punen e mesuesve, ata lartesuan emrin e shkolles ku mesuan. Nje pjese prej tyre sot jane njerez te shquar ne jeten politike, ekonomike, kulturore, artistike, sportive te vendit, por dhe ne fushen akademike e universitare. 
U mundesua krijimi i bibliotekes se shkolles me ndihme te Fondacionit Soros dhe komunitetit te prinderve.Veprimtarite e bibliotekes jane pelqyer dhe kane sherbyer si nxitje e metjshme per vete krijuesit duke rritur mbeshtetjen e tyre nga bashkenxenesit, mesuesit dhe familjet e tyre.
U mundesua botimi i gazetes se shkolles.Ne kete gazete jane botuar intervista me mesues per problemet e mardhenieve mesues nxenes. Jane botuar intervista me nxenes te ndryshem, per problemet e rinise ne shkolle e jashte saj, informacione dhe kuriozitete nga fusha te ndryshme te jetes, humor nga shkolla, vendi dhe bota. 
Sherbimi psikologjik i cili fokusohet ne nderhyrjen e drjtperdrejte ose terthorazi per zgjidhjen e problemve psiko-sociale dhe mbarevajtjen e procesit edukativ, per te cilen eshte nevojitur perfshirja e te gjithe sistemit edukativ, nxenes, mesues, drejtues, familjet dhe komuniteti
Ruajme traditen e talenteve sportive. Ne 1995 nje projekt i SOROS mundesoi ndertimin e dy fushave te basketbollit, nje fushe volejbolli e tenisite asfaltuara me rrejt mbojtes, nje salle aerobie si dhe u pasurua me tej salla e forces. 
Jete te gjalle kulturore artistike. Pjese e jetes se shkolles kane qene dhe mbeten edhe veprimtarite ekstakurrikulare, si vizita ne qytete te ndryshme, spektakle, rinfesti, Ballot etj, te cilat i japin atmosfere jetes se adoleshenteve ... 
Mjafton nje veshtrim i shpejte ne mjediset moderne te shkolles sot, te laboratoreve te informatikes, kimise, biologjise, matematikes, letersise, palestres e mjediseve te tjera sportive, te nxenesve me uniforme per te kuptuar hopin e madh cilesor qe ka pesuar shkolla jone duke ndjekur ritmin e kohes.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mësuesit e parë të shkollës së mesme:

Fiqiri Shtëpani              Lënda   Kimi-Biologji (Drejtor i shkollës)
Dëshira Këlliçi              Lënda   Histori (Nëndrejtoreshë)
Lumnije Baba               Lënda   Letërsi (Nëndrejtoreshë)

Ikbal Kasmi                     Lënda   Matematikë
Leon Qesteri                    Lënda   Matematikë
Arjan Truja                      Lënda   Rusisht
Efigjeni Milo                    Lënda   Rusisht
Astrit Leka                      Lënda   Frëngjisht-Gjeografi
Fatbardha Kalasa            Lënda   Gjeografi-Biologji
Mahmud Dobrati             Lënda   Gjeografi
Makbule Shehu               Lënda   Histori
Nashifer Kacadei             Lënda   Letërsi
Syrja Minarolli                 Lënda   Letërsi
Nusret Rizvanolli             Lënda   Fizikë
Robert Prifti                    Lënda   Kimi
Sotir Laco                      Lënda   Punë Prodhuese
Bujar Bujari                    Lënda   Fiskulturë
Lubica Leonidhi              Lënda   Fiskulturë

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drejtuesit e shkollës në vite

1. Fiqiri Shtëpani           1962-1966
2. Kristaq Papapavli      1966-1968
3. Melo Dodbiba          1968-1975
4. Jeta Bino                  1975-1984
5. Leonora Shkurtaj      1984-1989
6. Stiljan Harxhi            1989-1990
7. Njazi Kosovrasti       1991-1992
8. Fatmir Vejsiu            1992-1996
9. Aleko Konomi          1996-1997
10. Aurora Latifi           1997-1999
11. Viron Kona             1999-2003
12. Sllavica Zverku        2003-2005
13. Lumturi Çela           2005-2009
14. Vojsava Thanasi      2009 e në vazhdim


No comments: